Thursday, June 28, 2012

Yuran dan Lappy

Salam alaik. Selamat petang. Pergh..panas gila kot hari ni dan semalam,kelmarin..huu. Tapi malam sejuk. ^^
Hari ni,aku dengan gagahnye bangun,solat,tertido,bangkit kol 9,haha. Cakap kat jiah,jom pergi bank.

Nak senang cerita,hari ni dah settle yuran2 sekalian. Wee. Sronok sangat,walaupun aku hutang. Haha. Kesian. So,tiket balik Kuantan dah settle. Nanti pergi sana,beli tiket balik Ganu,pstu penat lelah,kemas beg.15hb 7 balik Kuantan pulak. Maakaaii. Penat gila tahu bila travel jauh cenggitu. Humph >,<

So,hari ni,di petang ini,di kala aku berseorangan ini,aku tertibe nak rasa sebak lagi skali. Haha. Aci tak? Sebab ape tau? Sebab aku rasa,ya Allah.payahnya nanti..cc jauh sikit. Nak siapkan assignment dan sebagainya. Sejujurnya,aku amat memerlukan laptop memandangkan lab report-lab report yg dikasihi sekalian tu semuanya memerlukan research dari internet :(

Tapi apa guna pulak kalau aku ade lappy tp takde broadband? Jadi bila nampak serba serbi aku tak mampu kan,aku pun memutuskan untuk ckp kat org dari sem 1 hari tu,"ala,takde lappy boleh pegi cc kan.tak perlu pun lappy tu sume". Oh,sesungguhnya bila aku menuturkan kata-kata sakti tu,hati aku sakit. Rasa kena kepit dengan 2 buah forklift!

Kenapa? Sebab lappy itu memang perluuuu.... Tambah pulak nanti aku ade jawatan yg memerlukan aku ke hulu ke hilir,so bila nya aku ada masa nak pergi cc? Habaq sikit laaa.. Hurm..tpi selama sem 1 ni aku sedapkan hati dengan tengok kakak aku yg hidup bersem-sem takde lappy tapi boleh jugak dpt pointer hebatnye. Jadi,hati aku ni pun mula la ditipu dengan macam2 alasan..

Takpe la,bukan rezeki aku untuk dapat semua tu. Mungkin nanti aku dah kaya,aku boleh tolong org-org mcm aku plak kan,bg lappy. *alamak,macam PM kite plak.hee.

Cemburu tu memang cemburu. Bestnya kawan-kawan aku ada lappy. Alih2 kalau boring boleh tgok cerita. Aku ni kalau boring,tengok tasik ja. Tu siang,kalau malam? Tengok bintang je la. Huhu.

Aku harap sem2 nanti sama macam sem lepas. Tak byk guna lappy. *oh,tu tipu la weyy..haha. Sem depan aku kena hadap 5 lab. Ape?tak dgr? LIMA lab tauu. Seminggu 5 lab,so boleh kata,selalu la aku kena pergi cc kan? Urmm...taktau la nak kate ape..huhuh..sedihnya.


Ha,ni la antara koleksi laptop aku. Hee.---> Gugel

Haha. Verangan la wey. Ni notebook Asus F6V. Omey2 nya. Hee. Takpe la,pandai2 la aku bodek2 mana2 kawan aku yg hebat,comey2 utk siapkan assignment. Mana tau depa baik hati,betul tak? :))

p/s : rasa segar sangat minum air Revive sejuk tadi.hee. Lupa beli aiskrim! T,T



0 comments:

Post a Comment