Tuesday, June 19, 2012

Masa Hadapan Aku,Macam Mana?

Salam alaik.. Erk.. Adalah terlalu lama rasanya patik tidak update blog..
Oh,bukan salah diriku yang makin menggebu,tapi salah power socket p1wimax. Hee.

Cuti semester aku tinggal tak sampai sebulan sj lagi. Happy + Sedih. Uhuuu..bukan gam uhu ye. Tak sabar pun ada. Sebab,excited nak handle junior masa MSK! Yeayyy! Hehe..ada makna yeay aku tu sebenarnya.

Ok,dah cukup kot pendahuluan,masuk pada isi. Hihi. MASA HADAPAN. Erk,agak serius bunyinya disitu. Hari demi hari,aku semakin fikir tentang masa depan aku. Aku rasa patut pun,sebab sebagai manusia,haruslah kita MAJU DIRI. Ye tak?

Belajar,kerja,kahwin. Hal yg perlu diselesaikan kot sebelum umur 25. Mengikut perancangan aku,aku tak nak sambung degree lagi. Lepas tahun 2014,aku nak kerja..kumpul duit. Dah cukup,stabil,aku nak kahwin. Hee. Agak gatal bunyinya. Tapi,demi Allah..aku sangat tidak sanggup lagi menanggung dosa. T,T

Makin hari,makin menimbun rasanya dosa aku. Haih. Aku kalau ikutkan hati,sekarang jugak aku nak kahwin. Kenapa? Sebab aku dah bercinta selama 4 tahun 8 bulan hendaknya.. Hurm..smpai bila?

Aku harap,masa depan aku cerah. Paling penting,hajat aku untuk kawin muda,tercapai. Amin..

0 comments:

Post a Comment