Friday, June 22, 2012

Kursus Rekrut Askar Wataniah

Salam alaik,
Aduyai..memang bukan rezeki la nampaknya. Kursus 25hb 6. Hari ni 22hb. Mana sempat dan cukup kudrat aku untuk semua proses itu. Sesungguhnya,aku nak sangat pergi. Allah tahu macam mana excitednya aku.

Tapi tak apalah,memandangkan banyak perkara tak dapat diselesaikan,dan dalam Quran pun ada tulis dalam surah Al-Baqarah,kan..kadang2 benda kita suka tu tak baik utk kita,dan benda kita tak suka tu sebenarnya baik utk kita.

Aku tipu hati aku,pujuk dia,mungkin lain masa aku boleh pergi kot. Harapnya. Aku sememangnya sekarang tak bersedia dari segi fizikal,tambah2 mental. Huu. Terlalu mendadak. Tak apa lah 6232377 P/M THAHIRAH BINTI MOHD ROSLI,tiada rezekimu kali ini. Redha.


imej dari Encik Gugel.

Huwaa....teringinnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....sob3.

0 comments:

Post a Comment