Saturday, June 23, 2012

Terasa Seperti Salah Tajuk

Selamat petang,oh..jam sekarang pukul 8:39 pm.
Aku rasa,entry aku yg lepas,aku dah silap tajuk. It should be,dream love steps kot.
Sigh..semakin hari aku semakin kecewa dengan diri aku.
Aku rasa aku ni tak mampu bahagiakan orang pun. *awk tahu siapa saya maksudkan.

Mungkin aku ni nampak tabah,mungkin aku ni nampak sabar,cool..(org cakap).
Ye,org cakap. Tapi aku memang macam tu. Aku dapat semua tu pun lepas aku menipu.
Menipu diri aku immediately right after my mom's death. Sebab aku rasa aku kena kuat dengan pancaroba,dugaan dan juga segala anasir dalam dunia yang fana ini. Maafkan aku kerana ayatku dramatis.

Hari ni,aku dan dia tahu apa kesalahan aku. Aku menangis,tapi tak ada hala tuju.
Aku larang dia,tapi tak bersebab. Oh,kenape ye? Aku sendiri tak tahu. Aku kata aku sayang dia,tpi aku rasa mungkin sebab aku sayang sangat,tu yg jadi mcm apa yg jadi hri ni. Apa yg jdi? Oh,biarlah rahsia..

Semakin hari,semakin aku tak mengerti,apa yg aku cari dalam hidup aku sebagai khalifah.
Itu satu hal. Khalifah. Seram mendengarnya. Bukan senang utk memimpin manusia yang penuh dengan ragamnya.

Aku rasa,dengan usia yang menginjak dewasa (makkkaiiii),aku harus melakukan perubahan. Perubahan yg drumstick. Eh,drastik (rasa nak makan aiskrim plak,dlu2 masa skolah rendah,kalau aku marah,aku sedih,aku kecewa..aku akan makan makanan sejuk,sehingga nyilu gigi-gigiku yg kian rosak ini).

Mungkin entry ini akan pnjg berjelar..haruskah aku save dlu,smbung kemudian hari? Oh,takpe la.aku publish trus la. Nanti aku taip lain.


Ye,aku kelihatan kurus dan comel disitu. Tapi sekarang tidak lagi. Aku rindu begitu.

0 comments:

Post a Comment