Wednesday, September 2, 2009

MY BIRTHDAY 2/9!

today is my birthday..
heee...
kol 11.55 camtuh la..bebe call aku..
ms tuh ak tido..
die igt kol2 nak wish trus but aku mamai lg..
so,die cok cek dulu laa..
then ad msj msok,from atin..
lps tuh bebe wish,da kol 12 kan...
hee...
die tny die org pertama ke?
bukan...atin org pertama..tepat kol 12 lak uh die wish..
rajen gila..
terharu aku dgr cite atin..die da tido da tp die set jam 11.50 camtuh la...
semata-mata nak wish kat aku?perghh..baek gile..ily!
then 12.02 am tie lak wish..n 5.26 am my sis lak..

kat skola jgn ckp la..letey aku nak jwb tq2..haha..
hajar bg bebear kat aku...
atin bg towel pink..tq2...tau je peberet i...
then syam n tie bg set mug..
pink jgaakk..haha...

hadiah from bebe tgu die balek mgu neyh..yeay!

tpkan...kecewa sgt ngan my ex...
tahun lps kan...
ms birthday ak..
ak pgi rehat then lalu kls die coz sblh je klsnye..
then,die ngan kwn2 laki die nyanyi lagu happy birthday kat aku~~
wuuu..sweet gila la aku ckp..
but tahun neyh kan..
hurrrmmmmm...
ak tapaham la ngan die..
ak nakawan ngan die but die cam tanak jew..
td ms balek ak duduk kat pintu kls..
same goes to him..
ak tgk die..
die perasan n tgk balek...
die mcm na ckp mende..
tatau plak kwn aku pasan..
diorg pown tny...
huhuh..

alang,nak kawan ngan alang mc org len kwn ngan ex die..
ape salah terah???
huuu...

td pown..
dak kls die beramai-ramai pinjam bku literature kat kls aku..
aku hulur la...
mle2 die nak amek then die duk blkg pintu...
n then aizat yg amek...
diorg duk sblh..
i wish die pakai jgak...
rs berbakti sket..
kan?
imisshim laa...
as a friend laaa....

huhuuu...

bebe,call la cpt..

0 comments:

Post a Comment