Wednesday, September 9, 2009

ape hal neyh??

hurmm..
pagi mangun,OMG,bulan la plak..
huhuhu...
pegi skola try la sajak..bdak cina sekor u cam gampang je..
nak tido balek umah ar..
haha..lagi die cam bengang lagi aku kuatkan sore..he2.

then msok kls..
adess..
kuiz kemerdekaan..
3 soklan tadpat jwb..then kol 8 gi pss..
pertandingan sajak..
pom 4 ade 4 org..pom 6 pown..
sbb tuh aku ske pertandingan neyh..takramai..
ahaha..
then bersajak la aku..
heheh..tatau mng ke tak..tgu mgu dpn..
insyaAllah..

ms tu,ewan smbg ngan aku..
i hate chatting with him!
hipokrit je aku..
die tu dala dulu menggatai kat aku..
please la..
ms aku kapel ngan alang..
die kate alang itu la,ini laa..
td boley plak die kutuk mukhriz..
urrghhh...siapa hg?sempurna sgt ka?
org len suma tak btoi...
then die kate ramai org kata psl aku..
ade ke patut ade org kata aku kne tgkp bsh mlm2 dlm rumah!
astaga...
aku kuar mlm pown tapenah except ngan family..
boley ckp camtuh????
aku takla terkutuk sgt kan....
last2 aku ckp..
hg nak percaya,tak percaya,tu hg punya psl laaa...

then rehat gi tnds ngan atin..
blek aku singgah la kls 402..
bkas kls aku kan..
aku nak cite kat tie psl pertandingan sjak..
n she was like,haaa2..yela2..msuk laa..
herff..saket ati kot..
then boley lak aku tny wat bodo then dak kls uh sume usha plek..
weh,aku mantan dak kls tuh kan..
aku tak lyk msok kee?????
kalau bm korang pling tgi 80,aku pown 80..
add math korang pown ade yg taklps 5..same je ngan aku..
mmg aku saket ati gila la..
then aku ckp kuat2...
aku rs mcm org bodoh je msok kls neyh!!!!

then tie pgil aku..aku wat bodo je..
bek lg dak kls aku..
memahami...
terutama atin..iloveu la syg!
pastu syam mai kata jgn la marah..
hurrmm..
aku dala ngah bulan kan..lg la emosi tak btoi!
then aku wat bodo..
rehat acik nmpk alang je..hurmm..

pastu blajaaa..pegi surau..nmpk alang lg..
then ms sn..
bm plak aku kne nyalin krgn kat papan utk kwn2 terchenta..
pastuh..
ms bhasa cina..
dak kls 03,04,05 free..
tp ade keja skola bg..
math..
ustazah relief..

then wt math ngan atin..
pastuh balek..
tlg syed antar buku...
pastu,
bye2 lannn..shue keong..
then nmpk atin..dadaaa..
pastuh nek moto...
balek...
tgk tv..
tetido plak..huhuh...

mangun mandi..tgk aqso dan madina..olo,tgl 6 episod je lg..sedey gila...
then bebe kol..
die kate rinduuuuuu sgt..
me too..
ily!imy!iny!

berbuka.the end..

0 comments:

Post a Comment