Saturday, September 26, 2009

dating 26/9

hehe..kali ney berdua jew..
mle2 gerak la die..
letih woo..
acik2 kne call jew..
pastuh bincang pakai bju pe...
die kate pakai bju coklat kelabu2
ak mane ade wane tuh..huhuh..
last2 ak kate ak pakai hitam ptih..
n die pown nak gak pakai hitam..
okies2..
hee..
then siap sume...
wow,me all in black and white except my watch..
pink kaler..
hahaha...
t-shirt labuh hitam corak putih..
suar hitam..
shawl hitam..
beg hitam..
wedges hitam putih..
hee..
jge gila2 wok..
tapak wedges tuh putih..
seriau..
ahaha..
die pown same..
kasut dc die tuh..
cantek weh..
geram aku..
putih keemasan..
aku melabur dlm kasut tuh sket..die pown ade melabur dlm wedges aku..hehe..
baru la rs syg tuh lebih..
kan???
then kol 10.10 camtuh lah..
die mai amik..
then nek moto die kate nak pegi kedai anatomi..
wat2 banner,baju2..trofi laa..
i asked him about hard freestyle..
die pown ckp tuh group die..
nak wat bj..
sbnrnye tanak gtau aku tp dah terkantoi dlm mespeh..
haha..
die kate tmph 10 psg je dulu..
7 org kawan die byr..yg len nak tp tabayar lagi..
ahah...
ak pown plek lg 3 sape?
mls nak tny ms tuh..
haha..
then pegi kedai tuh ade la dlm 20 minit an..
bincang2
gile bapak murah..
design dala full..
dlm 24-25 je..
hehe..
pastuh pegi park mot an..
ms jln kat kedai bju neyh..
ade sekor anak nyau2...
sian die lapar..
ak main la ngan kucing tuh sbb kebtulan bebe ngah smbg ngan kawan die..
pastuh bebe ajak gi top one silver..
ak pown ckp kat miow2 tuh..
tgu,kang acik belikan makanan..
bebe kate btol ke ney?
hahha...
pastuh pi cuci cincin..
heee..berkilat siot jadinye..
pastuh gi the store..
beli friskies..
n air nestle bliss tuh..
then pegi mam ais kacang pulak..
bebe ney mcm2 laa..
makan tak habis pown..
pelik btol..
smbil mkn tuh ak ckp..
huh,bkn nak gtau org psl hfs tuh..
kalau tak org nak tmph gak..
then die terlepas ckp yang die ade tmph gak..
hadiah utk aku..
wow..
hee..
sian die..
nak wat surprise but aku mcm datau je..
ahaha..
pastuh pegi balek kat tmpt kucing tuh..
takde..
wuwuwuw..
sedey...
die ajak gi tc but aku nak jgak cr..
cr2..jmpe..yeay2..
kucing tuh tgh tido..
then aku suh bebe gigit plastik tuh..
hee..
ms ak tuang friskies tu..
kucing tuh usya je..
aha..
comel..
die terkejut..
then die mkn..
comel gilaa....
muahx!utk kucing tuh..
hee...
lps tuh pegi ts..
bebe kate tiket kol 1.55..
then pegi beli tiket..
pastuh jmpe budak2 shuffle yg natgk bju group bebe ney..
diorg bincang ape ntah...
then kitorg makan2...
nasi ayam ts aa..
sdap sial..
nasi pown byk..
ms kitorg duk kat foodcourt kan..
ade la satu kapel ney..
mcm gado jew...
diorg minom jee...
pastuh takbersmbg lgsg...
n mase bebe pegi amek air kat aku..hidang nasi..itu la ini laa..
(mcm org suruhan..)hehe..
pastuh awek kapel td la kan..
usya smcm je kat kitorg..
mke cam jeles..
siap jeling lg..
hahaha..apehal laa..
kitorg wat bodo je..
well,my bebe mmg romantik pown..
rajin lagi..
aku duduk,makan..
dah..
heee...pastuh da abes mkn budak2 tuh blah..
aku ajak bebe gi karok..
mle2 igt full..
naseb ade tmpt...
amek 4 lagu jew..
ak nyanyi lagu axls aku lah kekasihmu dgn spring-romantis..
heee..and he said my voice sdap...
hahaha..
nyanyi lagu laki suara aku ok tp kalau lgu pompun..hancur..
ahahaha..
pastuh igt nak men game but better pegi panggung..
nabli popcorn lagik..
pastuh amek combo raya..
haha..
tak abes pown airnye..
dua kot..
tgk G-Force..
best but skjp sgt citenye...
pastuh jln2..
ade ringgo kump arrow tuh..
wat show..
sian die ..dpn pnts tuh kosong jew..
bkn tak dpt sambutan but org tpg ney..
suke duk kat tpi2..
ramai..sian ringgo..
tp org tpg tasombong kay...mlu jew..
ahaha..
then balek..
bebe kate nak bwk gi tmn tsek..
pegi round then igt namakan rojak but abes..
sedey sial..
pastuh lpk2 tgk org nek boat..kawen..
hee..
smbil mkn skittles..
gile msm..
suke mkn mende neyh..
boley wat main..
sbb wane wani kan..
sian bebe aku acik pekena je..
ahahaha...
pastuh bebe sarung cincin kat jari aku balek..
heee.
muahx!
then nek moto..round2..
besttt......
pastuh balek..
gila bangang penat weh..
nak bkak mata pown taboley..
hohohoh..
chat ngan bebe..
tgk kat webcam sian bebe..
ahaha..mka letey..
then zzzz...

0 comments:

Post a Comment