Friday, September 4, 2009

at last!

act nak post semalam ney tp pnt sgt..tido..huhuh..
rabu arituh an alang tak wish an....
n ms balek die usha smcm an..
khamis rituh naza told me yg alang nak wish but die ego kan..
n time balek uh last2 die psn kat naza..
ayt die caneyh..
lebey kurang laa..
"wey naza,hari ney 2/9 an?ckp happy birthday kat kwn hg uh..aku lupe rini 2/9"
waihaaa...itu pown da cukup wat aku happy..
skang aku rs da complete da birthday aku...
=)

smlm ms bebe call aku cite la...n die mcm tasuke..
tp die yg ckp jgn ade rahsia...
hurrmmm...

n smlm jgak kan..
aku dpt malu yg sgt bsr!
aku pny tabiat,kalau aku suke org aku akan kms meja org uh.
bebe mane ade kat sini..
so,meja alang laa...
dr pom 2 ms aku kapel ngan die aku suke kms meja die yg selerak uh..
n tiap jumaat aku akn kms..
smlm kls die kat lab au ms kol 11.45 camtuh...
ak g toilet ngan atin then ajak msok kls alang..
ms tgh kms2 uh...
atin tny,hg ney suke kat alang ke?
ak jwb laa..still ade la kan perasaan syg uh..sbb clash pown terpaksa but aku syg mukhriz k..
ms uh aku tertunduk2 kms meja..
ms ak angkat kepala..
naaa...
mamat dpn mata..
nseb bkn alang..
amirul..die mcm terkejut je..
then die sengih..
kitorg lri lintang pukang ar...
menjerit..
malu sial weyh..
kalau die cite kat alang cane..
n mgkn die dgr perbualan kami..
huhuhuhu....
maluuuu...

0 comments:

Post a Comment