Thursday, September 24, 2009

dating 24/9

pagi ney bebe ckp saket perut..die dmam..
so aku rs musti la tajadi kuar rini an..
then kol 10 lebey sdap je kate nakuar..
adeh..
aku tak suke btol..kuar lmbt2..
huhhuh...

then runsing psl bju..try2..
last2 11.30 bru siap..
hahaha...
nek moto ngan bebe then die ckp die kamil n syuib nanek teksi ms kat stesen bas..
haaaa...
tasuke..
huhuhu...
then ikt je laa...
nek teksi then my kwn lama kate nak raya rumah..
sorry laa...
terlambat sudah!

sampai..gado plak psl movie..
aku nak tgk jin notti diorg natgk momok..
hurm..
ikot jep..
b4 movie start..
aku nak men game kat ats..
but..
bebe ajak karok..

hahaha...
tapenah2 aku karok..
pestime..
Bilik n0 1.lagu bebe nyanyi utk aku..Lagu Kita..
hee..
sweet btol..
muahx!

then nadkt kol 1..
blah..
bli popcorn n tgk la movie..
kan aku dah kate..
cite bodo!
pelakon pown..
mcm bangang...
huh..
tension tol laaa...

da abes movie makan..
yee mee hot plate laaa...
nyum2..
ngan ice lemon tea...
last2 ta abes air..
bg kat syuib..
syuib habiskan air kami 3 org..
gila btol perot die..

then pi naek karok balek..
tgu2..
dpt la..
amek 8 lagu..
bru nyanyi 2..
blackout 2 saat..
hahaha..
then elok,nyanyi balek..
atooii...
blackout balek...
bngg trus blah..
lgpown da 5 lebey..
haa..
bebe nyanyi lagu Bisikan Nurani..
aku nyanyi lagu ukays..
tp aku mls pakai mic..
then die mengeluh..
aku panas ati laa...
aku kate tanak2 laa..
menangis la aku dlm box uh..
huhuhuh...

pastuh pegi donuts n bakery..
beli dua donut..blueberry n mocha..
hee..
then nek teksi smpai stesen balek..
bebe nomey lupe byr..
hahaha....

pastuh nek moto ronda tmn tasek...
then aku wat pangai balek..
ahahha...
patah balek pi beli lip balm..
ehehehe..
then jln sat..
balek..

bebe kate die sedey sbb rini aku tak belanja die..
hahaha..

0 comments:

Post a Comment