Thursday, May 24, 2012

Mandi Manda di Bukit Merah lagi.

Ha,kali ni,dah masuk berapa kali eh aku pergi Bukit Merah?hee. Aku suka. Mulanya aku nak pergi dengan Mukhriz shj. Tapi teringat yg Alifah kata dulu kat poli,dia teringin turun Bukit Merah. Terus chatting ngn Alifah n Shuhaila. Rancang2. Then masing2 setuju dengan hari ni,Khamis (24/5/12).

Memandangkan buah hati saya sudah dapat lesen kereta,jadi dia bawak Toyota Estima :) Mula2,dia datang rumah,ambil aku dengan Jiah. Dia dengan Rusydi. Lepas tu kitorang ambil Azizul. Pergi stesen bas Kamunting. Sian Alifah,tunggu sejam. Hihi. Sorry. Then bertolak. Hee. Excited sgt. Lepas dah smpai,tunggu Shuhaila. Heks. Peluk2 kemain. Hahah. Suka sgt,kitorang semua pakai tudung 2 tone. Heks. Tukar baju semua,sewa pelampung,ape lagi..MANDI laaaaaa. ^^.

Seronok sangat. Hee. Best :) Mukhriz baik sgt. Tak pernah berubah ^^, . Kesian Shuhaila,Rusydi,Azizul,nak naik bubble tapi seluar ade zip. Ekeke. Pastu,mandi2. Makan. Then sambung lagi. Hee. Takpuas rasa,tapi dah pukul 4 kan. Pergi tukar baju. Then snap gambar dengan Shuhaila n Alifah. Hee.

Lepas tu,diorang balik. Kitorang pergi Rakan Muda,tengok budak2 menari. Pusing taman tasik. Hantar Azizul dengan Rusydi. Then Mukhriz hantar aku. :)

p/s : rasa seronok bila dilayan bak puteri. :)

0 comments:

Post a Comment