Thursday, May 24, 2012

Jalan-jalan Tengok Manusia.

Hee. Gediknya tajuk. Sebenarnya selalu lupa nak update,hari ni nak conclude semua aktiviti (takat yang ingat) sepanjang seminggu. Hari2 biasa,keluar dengan Mukhriz :) biasa la round2. Hari Khamis (17/5/12) kitorang keluar. Then tengok wayang. Dark Shadows. Hee. Sebelum tu,Sabtu (12/5/12) kitorang jalan2. Pastu nak tengok DS tapi masa beratur beli tiket,ada pakcik ni sedekah tiket wayang cerita Ngongkrong. Haha. Seronok la Mukhriz,and i was like,"abaaaannnngggg..". Haha. Takpa la,jimat duit.

Then hari2 lepas tu,biasa2 je. Bangun,buat kerja rumah,masak,on9,tgok TVB :)
Ha,lupa!aktiviti wajib aku. Pergi PASAR MALAM with him ^^ 8,14,15,18,21,22 hb 5,semua tu aku pergi pasar malam. Hihi. I love it. Tambah2 pergi dengan dia :) Masa 22hb,dia tak nak pergi. Merajuk la aku. Heks. Tapi last2 pergi jugak. Wee.

Orait,alang2 boleh cerita pasal result. Hee. Patutnya result keluar 21hb,tp macam mana ntah boleh bocor masa 18hb. Alhamdulillah,result ok :) UNEXPECTED. Aku tak minat. Serius tak minat. Aku rasa terpaksa sangat bila aku kena belajar benda2 tu semua. Tapi,kuasa Allah. Aku mampu rupanya. Takpa,USAHA lagi Thahirah. U can do it. Hee.

21hb,Mukhriz ambil ujian JPJ. Debarnya Allah je yg tahu. Aku harap sangat dia lulus. Aku nak dia mampu tunjuk dkt ayah dia yg dia mampu. Akhirnya,terima kasih Allah,makbulkan doa aku ^^, . Dia LULUS :) Syukur sangat. Kegembiraan aku lebih daripada dia (aku rasa). Nak menangis rasa. Aku nak bagi hadiah. Tapi aku tak mampu :( Aku takdak duit langsung. Syiling ada la. Then i was like,how i wanna show my happiness to him. Fikir2,last2 aku buat coklat. I know he doesn't like it too much,but that's what i have :( I make it mix with almond and bubble rice ^^ YUMMY! I arranged it with CONGRATS words n some shell,love and roses choc shape :) I'm sorry bcoz i can't give expensive gift.

Hee. Apapun,aku harap Allah panjangkan jodoh aku dengan dia. Aku tahu hubungan kami tak sah lagi,aku cuba untuk tinggal dia sementara,tp aku tak mampu. Aku cuma harap,dia JODOH ku. Amin.

0 comments:

Post a Comment