Saturday, August 15, 2009

bebe outing

baru lps jln2 ngan die..
ak minx die pakai bj batik..
heee..
aku skak laki pakai bj batik..
comeyh!nmpk hot gila!
ekeke...
ak pakai biasa je la..
t-shirt n tudung pink..n jeans kan..
n die suke sgt!
haha..sbb dalame tatgk ak pakai tdg..salo pakai shawl..
sian die..kemaruk..
ekeke...
n jeans..
jrg la aku nak pakai..
n lgik sbb pink..
heee...

just round2 naik motor jek..
coz ad ms sejam je sblm die balek asrama..
wuwuwuw..
sedey..
he bought me air kelapa...
n lps bli bru die igt aku batuk..
hahaha...
tape..skali skala..

ak bg die hadiah besday die..
hrp die ske..
=)

die kate bdn aku anggun skang..
but die tawape ske sbb kurus sgt..
bkan slh aku..
huhuh...
aku tatau nape aku kurus skang...
wuwuwuwuwuw...sedeyh...
mane bdn aku yg dulu?
yg sedap2 sket kalau pukul..
sob2..
skang org nak pukul pown tasampai ati..
hahah..
but die ckp ak nmpk tgi..
matured sket..hehehe..
tape2..ak akn cube gemukkan balek..
ekeeke....

n last kan..
time balek..
die tnjk tgn die...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
da nek urat2 hijau korang tau???
damn hot!
tgn die dala mmg berketul2..
ditmbh dgn urat2 uh...
hehehehe....
skak gila!

0 comments:

Post a Comment