Wednesday, June 10, 2009

Bermis.

Lepas marah2 bru dapat gi bermis..hahaha..itu la permulaannye..mcm2 hlgn bile na mandi bermis..

Pagi uh mangun awl cam biasa la..pastuh mandi manda then suh abh antar gi stesen bas..abh cam tau2 je aku na g mandi..sbb die tgk beg aku kembong kot..hahah...bj penoh..pastuh an,ak pown duduk la kat stesen tuh menunggu si abe tuh..

B4 aku pegi,aku psn kat adek aku suh call Mukhriz coz aku tade kedit an..kedekut na topup..hee..pastuh upe2nye die tacall..hampeh taley harap bdak ney...aku tgu Mukhriz tau berape lame?????? 1 jam 15 minit. Siot kan?hahaha..tapela org tersayang..huhuh..kebas kaki aku...

Then aku pown nek la moto kan..die blur gile..kate bru bgun tido..tuh pown lps aku suh adek last aku call die..huhuh..bengang2..salo melingkupkan perancangan aku...aku membebel all the time la...pdn mke die..die igt sng na tgu lame2..nseb aku kuat membace..terisi gak ms 'lpg' uh..hahaha..then aku ngamok2 sket..yela,die kate die tana mandi..haaa...tensionnyeeeee...then aku ckp..dala mai lmbt lps tuh tana mandi,WHAT'S WRONG WITH U?????urrgghh geram gile..

Pastuh bru aku tingat nape die taley mandi(secreto la..)huhuh..tape la..tana mandi suda..huhuhuh..pastuh aku bising pasal dressing die lak..haha..kuat bebel kan?padan mke kau..pastuh lpk tt jap tngkan fikiran yg mmg da berserabot..huuuu..then da ok da kan..na pegi makan jap..pastuh die kate..bb,nape cardigan tuh?slh ltk butang ek?SHIT!malu aku..huhuh...segan siot..naseb ta perasan sgt coz itam putih..org pown tana..then i was like diam argh..hahaha..cover2...

Pegi la makan roti canai pastuh..minom the ais..2 2 org tak abes..yela kenyang an..pagi2 lak tuh..die tak abes2 ngusik aku..GERAM!!!abg jht...die kate aku ade deria ke 6..hahah..amende la..then aku bebel lagik psl shawl aku...tabetoi sgt pakai coz kelam...then pegi la betoikan..da elok then bru aku igt yg aku na pegi mandi..for what aku btolkan,kan??hahah...

Then die pown ajak la gerak...da sampai..yahooo... la..pagi an,taramai sgt..aku pown kate la abg..namen kat gelungsur rituh..then die kate..tabley..bahaye..kang org pk len coz kwsn tuh dlm sket..hurmm..tape la..then cr la port kan..aku pakai cardy de bj la kat dlm..tapaya na tukar2..pastuh msok la pelan2..air sejuk bapak aku ckp..duduk dulu..die tgk je..tp nawat cane an..die taley mandi...muahx!syg die..pastuh aku pown mkin lame mkin dlm la...sojuk siot..die gelak je..abg neyy..jht btoi la..men percik2 air je la kat die..pastuh mkin lame mesti la ramai family..kan..coz dana tgh hr..kitorg mandi kat bwh coz kang gi dlm2 org kate wat mende plek lak kan...then ms mandi die tnjk kat aku 'port' org kan..hahahah...golak je la coz aku ad kenal org yg salo amek port uh..wahaha..mandi then aku suh beli nasi lmk..die tade aku wat gile la..men air mcm tapenah jumpe..then die dtg..ceee..duk diam2..haha..

Tgn aku dakebas ms tuh coz sejuk sgt an..kuar la gi makan..then ad family india ngan cine neyh..ak tana la diorg amek port an..msok trus dlm air..hahah...then men lmpar batu ngan abg..huh,abg sgt terer..mencik ar...huhuh..die baling kengkadang 3 kali lantun..jeles..aku lantun msok trus dlm air..pastuh die kate dala..daramai org..hurmm..yela..ak pown msok la toilet an na tkr bj..lame wookk..setgh jam lebey..ms tuh aku sorang je dlm toilet..besh ar tapaya sesak2 kan..sian die kne tgu lelame..hee..pastuh ak pown kuar dgn jayenye then pegi la kat die..blah..

Pegi mane ek?haa..pegi kamunting...na cr shawl..damn!geram btol..plain shawl always habis..yg ak geramnye..diorg ney salo ta amek stok memanyak..yg tudung talaku manyak lak diorg amek kan..pelik..then aku beli baju je la..biru..his fav colour..hee..pastuh gerak pegi la kedai kasut kakak aku keje..beli la satu sandal ney..saket kaki aku pakai smlm(rabu),,act aku pegi isnin tp bru na update coz penat siak..pastuh gi blah la kan..smbg2..then aku wat pangaaiii..yeah,that's me..die je yg boley thn pangai aku tuh...sayam die..muahx!pastuh aku ajak mkn pulak padahal da pukul 2 lebey..die takot abg die mara coz kuar lame an..pastuh die pown..yelaa...kite namakan kat ne??bb ckp tau..haa..sbb tuh la aku syg die..tapenah tolak ape aku ndak..hiks..

First die ajak mkn lakse je..aku pown..hurm,namakan kat plaza...die pown..yela2..then nmpk kwn2 die..ajak gi tgk wyg.huh..tade kije..dalambat wookk..pastuh ms na gi makan aku kate..hurmm..bb rs macam tana makan la..hahaha..sian die..berubah air mke die..then die kate..tade2,mesti makan..huhuhuh..sedeynye kene pakse kan..slh aku jgak sape suh ajak kan..
pastuh mkn la..ms na gi kedai kan..org ramai usha kitorg semacam je..nek berbulu aku..trus aku ckp..kite ne alien ke yg nak usha2????????bodoh btoi..usha mcm tapenah tgk org!!!kuat wookk aku ckp..trus diorg tatgk..yela..mcm bangang pangai..perak siak..tau la duk perak..bodo..kampung gile..abg trik2 tgn aku coz die tabagi ak wat catuh,,biar la..biar diorg sdr..bodo btoi!huh...

Pastuh blah la pas makan..balek umah..sedey nye..tasuke part ney..huhuuh..then die gi cr cap die yg terjatuh time kitorg lpk..naseb jmpe...kate die,manyak kenangan..huhuh..then catuh je..aku balek adek aku excited na gi Terengganu..act ak na ikot tp memandangkan keje skola manyak yg tergendala..so,lpekan...hikss...sonok sgt hr isnin rituh..die kate nanti die bwk lgik n die akn cube mandi..tape la bang..pelan2 ek?bermis talari pown..hahah..ILOVEU!

0 comments:

Post a Comment